РУССКИЙ  |  O'ZBEKCHA  |  ENGLISH                          

       O'zbekiston Respublikasi Moliya Vazirligi

Sayt resurslari

 



Sanoatning bazaviy tarmoqlari, yoqilg'i-energetika majmui va geologiyani rivojlantirish moliyasi va tarifni tartibga solish bosh boshqarmasi boshlig'i - Abdinazarov Bobur Qalandarovich

Telefon raqami: (0-371) 239-18-82

Qabul kunlari: Har ish kuni 9.00 dan - 18.00 gacha

El.manzil: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.


Oxirgi o'zgartirish Dushanba, 12 Noyabr 2018 17:04

Boshqaruv organlarini moliyalashtirish boshqarmasining boshlig'i – Haydarov Abdulaziz Abdulaxadovich

Telefon raqami : (0-371) 239-13-37

Qabul kunlari: Har ish kuni 9.00dan 18.00gacha

Oxirgi o'zgartirish Juma, 16 Noyabr 2018 10:20

Hududlarni obodonlashtirish va kommunal xizmatlarni rivojlantirish bo'yicha chora-tadbirlarni ta'minlashni moliyalashtirish boshqarmasining boshlig'i - Ruziev Bobomurod Shomurodovich

Telefon raqami (0-371) 239-41-77

El.manzil: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
 

 

 

                                 ПОЛОЖЕНИЕ

  об Управлении финансового обеспечения мероприятий

        по благоустройству территорий и развитию коммунального обслуживания

I. Общие положения

1. Управление финансового обеспечения мероприятий по благоустройству территорий и развитию коммунального обслуживания (далее - Управление) является структурным подразделением центрального аппарата Министерства финансов Республики Узбекистан.

2. Управление в своей деятельности руководствуется Конституцией и Законами Республики Узбекистан, постановлениями палат Олий Мажлиса Республики Узбекистан, Указами, постановлениями и распоряжениями Президента Республики Узбекистан, решениями Правительства Республики Узбекистан, иными актами законодательства, международными соглашениями, приказами и инструкциями Министерства финансов Республики Узбекистан, а также Положением о Министерстве финансов Республики Узбекистан, утвержденным постановлением Президента Республики Узбекистан от 18 марта 2017 г. № ПП-2847 «О мерах по дальнейшему совершенствованию деятельности финансовых органов», и настоящим Положением.

3. Управление осуществляет свою работу во взаимодействии с другими структурными подразделениями Министерства финансов Республики Узбекистан, министерствами, ведомствами, органами государственной власти на местах, соответствующими курируемыми  ведомствами и органами управления.

II. Основные задачи Управления

4. Основными задачами Управления являются:

участие в разработке комплексных Программ углубления экономических реформ в сфере благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания с учетом эффективного использования бюджетных средств и обеспечения глубоких экономических и социальных реформ, направленных на комплексное развитие территорий, автомобильных дорог, создание благоприятных социально-бытовых условий проживания населения, удовлетворение потребностей населения и других потребителей качественными и доступными жилищно-коммунальными услугами, повышение эффективности деятельности предприятий и организаций, оказывающих жилищно-коммунальные услуги;

участие в разработке проектов нормативно-правовых актов, регулирующих деятельность в сфере благоустройства территорий, дорожного хозяйства и жилищно-коммунального обслуживания;

прогнозирование расходов Государственного бюджета по курируемым ведомствам в сфере благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания, мониторинг его исполнения и обеспечение полноты мобилизации внутрихозяйственных резервов в целях эффективного использования бюджетных средств;

координация финансовой деятельности предприятий курируемых ведомств в сфере благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания в целях обеспечения повышения эффективности их работы;

анализ целевого и эффективного использования средств, направляемых на финансирование утвержденных Программ комплексного развития и модернизации систем питьевого водоснабжения и канализации, теплоснабжения, автомобильных дорог, многоквартирного жилищного фонда согласно принятым решениям Президента и Правительства Республики Узбекистан;

рассмотрение вопросов сокращения просроченной дебиторской и кредиторской задолженности по предприятиям теплоснабжения, водоснабжения и канализации, внесение соответствующих предложений по снижению их задолженности на рассмотрение в Кабинет Министров Республики Узбекистан и Республиканскую комиссию по сокращению просроченной дебиторской и кредиторской задолженности и укреплению дисциплины платежей в бюджет;

обеспечение решения проблем в укреплении исполнительской дисциплины, организации всесторонней экономической, финансовой и правовой экспертизы проектов актов Президента Республики Узбекистан и правительственных решений, а также обеспечении их своевременной и неукоснительной реализации.

III. Функции Управления

5. В соответствии с возложенными на него задачами Управление выполняет следующие функции:

участвует совместно с соответствующими Комплексами Кабинета Министров Республики Узбекистан в разработке предложений по углублению экономических реформ в сфере благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания, направленных на создание благоприятных социально-бытовых условий проживания населения, обеспечение потребителей качественными и доступными жилищно-коммунальными услугами, повышение эффективности деятельности предприятий и организаций, оказывающих жилищно-коммунальные услуги;

разрабатывает совместно с соответствующими комплексами Кабинета Министров Республики Узбекистан предложения по основным направлениям государственной политики в сфере благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания на планируемый год и среднесрочную перспективу в увязке с основными задачами и приоритетами социально-экономического развития республики;

проводит финансово-экономическую экспертизу нормативно-правовых актов, влияющих на сбалансированность доходов и расходов Государственного бюджета;

рассматривает в процессе составления Государственного бюджета расчетные балансы доходов и расходов курируемых отраслей в сфере благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания, а также прогноз доходов и расходов Фонда «Чистая питьевая вода» при Министерстве финансов Республики Узбекистан;

рассматривает и согласовывает сметы расходов групп координации и реализации инвестиционных проектов;

финансирует в установленном порядке предприятия курируемых ведомств в пределах ассигнований, предусмотренных в параметрах Государственного бюджета и программу комплексного развития и модернизации систем питьевого водоснабжения и канализации за счет средств Фонда «Чистая питьевая вода»;

обеспечивает учет и составление отчетности по поступлению и расходованию средств Фонда «Чистая питьевая вода», предусмотренных на финансирование программы комплексного развития и модернизации систем питьевого водоснабжения и канализации;

обеспечивает полноту мобилизации внутрихозяйственных резервов и экономию в расходовании бюджетных средств по курируемым ведомствам на основании изучения представленных отчетных данных;

анализирует финансовое состояние предприятий в сфере благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания в целях выявления внутрихозяйственных материальных и финансовых резервов и вносит
в установленном порядке предложения по их оптимизации в Кабинет Министров Республики Узбекистан;

изучает соблюдение предприятиями и организациями финансовой дисциплины, норм и требований законодательства по вопросам финансового и тарифного регулирования курируемых ведомств, предприятий и организаций;

участвует в подготовке совместных проектов с международными финансовыми институтами по модернизации предприятий сферы благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания;

анализирует финансово-экономические и организационные причины образования предприятиями жилищно-коммунального обслуживания недоимок перед бюджетом и государственными целевыми фондами, вносит в установленном порядке Республиканской комиссии по сокращению просроченной дебиторской и кредиторской задолженности и укреплению дисциплины платежей в бюджет предложения по предоставлению отсрочки (рассрочки) по уплате задолженности по платежам в бюджет и государственные целевые фонды и списанию пени;

готовит проекты ответов на письма и запросы министерств, ведомств, предприятий и организаций, а также на обращения, заявления и жалобы граждан, в том числе поступившие через виртуальные приемные Президента и Премьер-министра Республики Узбекистан, а также Единый портал интерактивных государственных услуг, по вопросам, относящимся к компетенции Управления и требующим решения руководства Министерства финансов Республики Узбекистан;

обеспечивает решения проблем в укреплении исполнительской дисциплины, организации всесторонней экономической, финансовой и правовой экспертизы проектов актов Президента Республики Узбекистан и правительственных решений и их своевременное и неукоснительное выполнение;

организация и ведение делопроизводства (регистрация входящей и исходящей корреспонденции) в соответствии с Инструкцией по делопроизводству в центральном аппарате Министерства финансов Республики Узбекистан, утверждённой приказом Министерства финансов Республики Узбекистан, и другими нормативными и нормативно-правовыми актами в данной сфере;

подготовка и публикация на веб-сайте Министерства финансов  аналитических докладов, обзоров информационного характера о деятельности управления, информации о встречах и взаимодействии с зарубежными и международными организациями, сведений об основных показателях и иной информации, относящейся к сфере деятельности управления, требующей обнародования (публикации) в соответствии с законодательством;

обеспечивает методическое руководство Министерства финансов Республики Каракалпакстан, главных финансовых управлений хокимиятов областей и города Ташкента по проведению финансовой политики в сфере благоустройства территорий и жилищно-коммунального обслуживания.

IV. Права и обязанности Управления

6. Управление при осуществлении задач и функций, возложенных на Управление, имеет:

а) право:

осуществлять мониторинг целевого и эффективного использования средств, выделяемых из Государственного бюджета и Фонда «Чистая питьевая вода»;

получать от министерств, ведомств, банков, учреждений, предприятий и организаций (независимо от форм собственности) бухгалтерские отчеты и балансы, материалы и сведения, необходимые для формирования параметров Государственного бюджета и тарифов на товары и услуги, а также для выполнения функций, возложенных на Управление;

получать от других управлений Министерства финансов Республики Узбекистан отчетные и аналитические материалы;

изучать в установленном порядке и проводить анализ финансово-хозяйственной деятельности ведомств, предприятий и организаций по вопросам, входящим в компетенцию Управления;

запрашивать при проведении изучения, при необходимости, бухгалтерские отчеты и балансы, сметы расходов, контракты, договора, уставы, положения, пояснительные записки, сведения к отчетам и другие материалы;

б) обязано:

обеспечивать внутренний мониторинг исполнительской дисциплины, ведёт системный контроль за ходом своевременного исполнения законодательных актов, решений Президента Республики Узбекистан и Правительства, а также регулярное взаимодействие с Отделом контроля Министерства финансов;

обеспечить разработку и внесение на утверждение руководству Министерства финансов Плана работ на предстоящее полугодие;

обеспечить регулярное взаимодействие с Пресс-службой Министерства финансов по вопросам, касающихся обеспечения открытости Министерства финансов в соответствии с законодательством.

7. Работники Управления обязаны:

своевременно, надлежаще и эффективно выполнять задачи и функции, возложенные на Управление настоящим Положением и иными актами законодательства;

сообщать руководству о выявленных нарушениях законодательства в Министерстве финансов Республики Узбекистан и входящих в его систему подразделениях;

самостоятельно совершенствовать свои знания и в установленном порядке повышать квалификацию.

8. Работники Управления могут иметь и иные обязанности в соответствии с законодательством.

V. Организация работы Управления

9. Управление организует свою работу в соответствии с планом работы, утверждаемым руководством Министерства финансов Республики Узбекистан.

10. Управление возглавляет начальник, назначаемый Министром финансов Республики Узбекистан. Начальник Управления имеет одного заместителя в соответствии с утвержденным в установленном порядке штатным расписанием.

11. Начальник Управления:

несет персональную ответственность, за исполнение возложенных на Управление задач и функций, а также за обеспечение сохранности государственной тайны и режима секретности проводимых в Управлении работ.

обеспечивает организацию работы по выполнению задач и функций, возложенных на Управление, правильное применение действующего законодательства в работе Управления.

12. Служебные обязанности работников Управления распределяются начальником Управления, исходя из возложенных на Управление задач и функций, в соответствии с квалификационными справочниками должностей служащих и должностными инструкциями, утвержденными в установленном порядке.

13. Структура и численность Управления утверждаются в установленном законодательством порядке.

VI. Ответственность работников Управления

14. Работники Управления несут ответственность за соответствие законодательству подготавливаемых документов.

15. За невыполнение или ненадлежащее выполнение своих обязанностей и функций работники Управления привлекаются к ответственности в соответствии с законодательством.

 

 

Oxirgi o'zgartirish Payshanba, 02 Avgust 2018 12:12

Yuridik boshqarma boshlig'i – Alisher Turmuhamedov

Telefon raqami: (0-371) 239-47-09; (0-371) 239-43-51

Qabul kunlari: Juma, 15.00-17.00

Quyidagilar O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi Yuridik boshqarmasi (keyinig o’rinlarda Yuridik boshqarma deb yuritiladi) faoliyatining asosiy yo’nalishlari hisoblanadi:

Moliya vazirligining huquqni qo’llash faoliyatida qonun ustuvorligi va qonuniylikni ta’minlashni tashkil etish;

Moliya vazirligi tomonidan ishlab chiqilayotgan (qabul qilinayotgan) normativ-huquqiy va boshqa hujjatlar loyihalarining qonunchilikka muvofiqligi ustidan nazoratni olib borish;

Moliya vazirligining qonun ijodkorligi faoliyatida ishtirok etish, qonunchilikni takomillashtirish yuzasidan takliflarni tayyorlash masalalarida ularning tuzilmalari ishini muvofiqlashtirish;

Moliya vazirligi xodimlarining huquqiy madaniyati va huquqiy savodxonligini oshirish, ularga qabul qilinayotgan normativ-huquqiy hujjatlarning mazmun va ahamiyatini, shu jumladan zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari orqali etkazishda ishtirok etish;

shartnomaviy-huquqiy va talabnoma-da’vo ishlarini yuritish, Moliya vazirligining mulkiy va boshqa manfaatlarini ishonchli himoya qilinishini ta’minlash.

Yuridik boshqarma faoliyatining asosiy yo’nalishlarini bajarish uchun quyidagi funktsiyalarni amalga oshiradi:

1) Moliya vazirligining huquqni qo’llash faoliyatida qonun ustuvorligi va qonuniylikni ta’minlashni tashkil etish sohasida:

a) Moliya vazirligida, shuningdek tegishli tuzilmalarda qonun buzilishlarini, ularning sabablari va shart-sharoitlarini bartaraf etish yuzasidan takliflar kiritadi, ushbu chora-tadbirlarni amalga oshirishda ishtirok etadi;

b) Moliya vazirligi rahbariyatiga taqdim qilinadigan buyruqlar, farmoyishlar, shartnomalar va yuridik tusdagi boshqa hujjatlar loyihalarini ularning qonunchilikka muvofiqligi yuzasidan ekspertizadan o’tkazadi hamda ular bo’yicha e’tiroz va takliflar bo’lmasa, viza qo’yadi. Bunda loyihalarga Yuridik boshqarma tomonidan Moliya vazirligining boshqa tarkibiy tuzilmalaridan (xodimlaridan) keyin viza qo’yiladi;

v) jismoniy va yuridik shaxslarning huquq va erkinliklarini amalga oshirishga ta’sir etadigan Moliya vazirligining qarorlari yuzasidan xulosalar beradi;

g) mustaqil ravishda yoki boshqa tuzilmalar bilan birgalikda Moliya vazirligining buyruqlari, farmoyishlari, shartnomalari va yuridik tusdagi boshqa hujjatlarini ishlab chiqish, ularga o’zgartish va qo’shimchalar kiritish, shuningdek ularni o’z kuchini yo’qotgan deb hisoblash to’g’risida takliflar tayyorlaydi;

d) Moliya vazirligida, shuningdek tegishli tuzilmalarda huquqni qo’llash amaliyotini o’rganadi, tahlil qiladi va umumlashtiradi, uni takomillashtirish bo’yicha takliflar tayyorlaydi va rahbariyatga kiritadi;

e) Moliya vazirligining boshqa tuzilmalari bilan birgalikda davlat organi, tegishli tuzilmalar va ularning mansabdor shaxslari faoliyatida qonuniylikning buzilishi ko’rsatilgan arizalar, takliflar va shikoyatlarni ko’rib chiqishda ishtirok etadi;

j) Moliya vazirligida boshqaruv tizimini takomillashtirish, davlat organi tizimiga kiradigan tuzilmalar va ularning mansabdor shaxslarining huquq va majburiyatlarini belgilash bo’yicha takliflar ishlab chiqishda ishtirok etadi;

z) Moliya vazirligida mehnat haqidagi qonunchilikka rioya etilishini ta’minlashda, shu jumladan mehnat munosabatlarini tartibga soluvchi huquqiy hujjatlarni (mehnat shartnomasi, jamoa shartnomasi, jamoa bitimi va boshqalarni) ishlab chiqishda ishtirok etadi, ushbu hujjatlar loyihalarining qonunchilikka muvofiqligini tekshiradi va huquqiy xulosa beradi;

i) Moliya vazirligi rahbariyatiga Moliya vazirligi faoliyatida qonun ustuvorligi va qonuniylikni ta’minlash ahvoli yuzasidan hisobot taqdim etadi;

k) Moliya vazirligi xodimlarining kasaba uyushmalari va boshqa vakillik organlariga vakolatlarini amalga oshirishda yuridik yordam ko’rsatadi;

2) Moliya vazirligi tomonidan ishlab chiqilayotgan (qabul qilinayotgan) normativ-huquqiy va boshqa hujjatlar loyihalarining qonunchilikka muvofiqligi ustidan nazoratni olib borish, shuningdek Moliya vazirligining qonun ijodkorligi faoliyatida ishtirok etish, qonunchilikni takomillashtirish yuzasidan takliflarni tayyorlash masalalarida uning tuzilmalari ishini muvofiqlashtirish sohasida:

a) Moliya vazirligining norma ijodkorligi faoliyatining joriy va istiqbolli rejalarini ishlab chiqadi yoki ularning ishlab chiqilishida, amalga oshirilishi va bajarilishini nazorat qilishda ishtirok etadi;

b) Moliya vazirligi vakolatiga kiradigan masalalar bo’yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqadi yoxud ishlab chiqishda ishtirok etadi;

v) Moliya vazirligining idoraviy normativ-huquqiy hujjatlarini ishlab chiqadi yoxud ularni ishlab chiqishda hamda O’zbekiston Respublikasi Adliya vazirligiga huquqiy ekspertizadan o’tkazish va davlat ro’yxatiga olish uchun yuborishda ishtirok etadi;

g) ekspertizadan o’tkazish yoki kelishish uchun taqdim etilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini mustaqil yoki boshqa tuzilmalar bilan birgalikda huquqiy ekspertizadan o’tkazadi, ularning qonunchilikka, qonunchilik texnikasi qoidalariga, havola qiluvchi normalar qo’llanilishining asosliligi va maqsadga muvofiqligi, shuningdek ularda korruptsiyaga sabab bo’ladigan omillarning mavjud emasligi yuzasidan huquqiy xulosalar tayyorlaydi;

d) normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari bo’yicha e’tiroz va takliflar bo’lmasa, ularga viza qo’yadi. Bunda loyihalarga yuridik xizmat tomonidan Moliya vazirligining boshqa tarkibiy tuzilmalaridan (xodimlaridan) keyin viza qo’yiladi;

e) tizimli ravishda Moliya vazirligining tegishli soha faoliyatidagi amaldagi normativ-huquqiy hujjatlarning ularda korruptsiyaga sabab bo’ladigan omillarni aniqlashga qaratilgan tahlilni o’tkazadi;

j) Moliya vazirligi faoliyati sohasida davlat boshqaruvini takomillashtirish bo’yicha takliflar ishlab chiqishda ishtirok etadi;

z) Moliya vazirligiga kelib tushgan va o’zi tomonidan chiqarilgan hujjatlar, shu jumladan normativ-huquqiy hujjatlarning tizimlashtirilgan hisobini belgilangan talablarga muvofiq yuritadi, ularning saqlanishini va nazorat holatida bo’lishini ta’minlaydi;

i) Moliya vazirligining normativ-huquqiy hujjatlar fondini to’ldirish, shu jumladan fondni kodekslar, qonunlar, sharhlar, axborotnomalar va boshqa huquqiy nashrlar bilan butlash choralarini ko’radi, Moliya vazirligi rahbariyatiga huquqiy nashrlarga obuna bo’lish haqida takliflar kiritadi;

k) Moliya vazirligi vakolatiga kiradigan masalalar bo’yicha qonun hujjatlari to’plamlarini nashr etishga tayyorlaydi;

l) Moliya vazirligi tizimiga kiradigan tuzilmalarning yuridik xizmatlari faoliyatini muvofiqlashtiradi, kelishilgan hamkorlikni ta’minlaydi;

m) Moliya vazirligi tizimiga kiradigan tuzilmalarning huquqiy ishlariga metodik yordam ko’rsatadi, Yuridik boshqarma faoliyati yo’nalishlari bo’yicha tavsiyanomalar va ko’rsatmalarni ishlab chiqadi;

3) Moliya vazirligi xodimlarining huquqiy madaniyati va huquqiy savodxonligini oshirish, ularga qabul qilinayotgan normativ-huquqiy hujjatlarning mazmun va ahamiyatini, shu jumladan zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari orqali etkazish sohasida:

a) Moliya vazirligi rahbariyati uchun qonunchilik masalalari bo’yicha tahliliy materiallar tayyorlaydi;

b) Moliya vazirligi, shuningdek uning tizimiga kiradigan tuzilmalar xodimlarining huquqiy bilimlarini oshirish tadbirlarini tashkil etish to’g’risida takliflar kiritadi, ushbu tadbirlarni o’tkazishda ishtirok etadi;

v) Moliya vazirligi faoliyatiga tegishli qonunchilikni targ’ib qilish ishlarini amalga oshiradi;

g) zudlik bilan Moliya vazirligi axborot xizmatiga Moliya vazirligi veb-saytiga joylashtirish maqsadida qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlar va ularning mazmun va ahamiyati to’g’risida ma’lumotlar kiritadi;

d) Moliya vazirligi xodimlarining murojaatlari bo’yicha ularga Moliya vazirligi faoliyatiga tegishli huquqiy hujjatlarni topishga ko’maklashadi, zarur hollarda ularning qoidalari bo’yicha tushuntirishlar beradi;

e) qonunchilikka kiritilgan o’zgartirishlar haqidagi ma’lumotlarni, sud amaliyotini, O’zbekiston Respublikasi Adliya vazirligining huquqiy ishlarga taalluqli ko’rsatmalarini Moliya vazirligi tizimiga kiradigan tuzilmalarga etkazadi;

4) shartnomaviy-huquqiy va talabnoma-da’vo ishlarini yuritish, Moliya vazirligining mulkiy va boshqa manfaatlarini ishonchli himoya qilinishini ta’minlash sohasida:

a) davlat organlari va tashkilotlari, shuningdek fuqarolar bilan nizolar vujudga kelganda, mustaqil yoki boshqa tarkibiy tuzilmalar bilan birgalikda ularni sudgacha hal etish choralarini ko’radi;

b) boshqa tuzilmalar bilan birgalikda Moliya vazirligi tomonidan shartnomalarni tayyorlash va tuzish ishlarida ishtirok etadi, ularning qonunchilikka muvofiqligini tekshiradi hamda shartnomalar loyihalariga, agar e’tiroz va takliflar bo’lmasa, viza qo’yadi. Bunda loyihalarga yuridik xizmat tomonidan davlat organining boshqa tarkibiy tuzilmalaridan (xodimlaridan) keyin viza qo’yiladi;

v) shartnomalarni tuzish, bajarish, o’zgartirish va bekor qilishning belgilangan tartibiga rioya etilishini nazorat qiladi;

g) Moliya vazirligi tomonidan tuzilgan shartnomalarni zarur darajada bajarish bo’yicha takliflar kiritadi, shartnomaviy munosabatlarni takomillashtirish yuzasidan takliflar ishlab chiqishda ishtirok etadi;

d) Moliya vazirligining manfaatlarini himoya qilish bo’yicha talabnomalar tayyorlashda va Moliya vazirligiga nisbatan bildirilgan talabnomalarni ko’rib chiqishda ishtirok etadi, Moliya vazirligida talabnomalar bildirish va ularni ko’rib chiqish tartibiga rioya etilishini nazorat qiladi;

e) tegishli tuzilmalar bilan birgalikda Moliya vazirligining debitorlik va kreditorlik qarzlari ahvolini o’rganadi, ularning miqdorini kamaytirish choralarini ko’radi;

j) shartnomaviy munosabatlardan kelib chiqadigan nizolar yuzasidan da’vo ishlarini olib boradi;

z) Moliya vazirligining mulkiy va boshqa manfaatlarini huquqiy himoya qilish uchun zarur bo’lgan hujjatlarni tayyorlashda hamda belgilangan tartibda sud majlislarida ishtirok etadi;

i) mulkni saqlash masalalari bo’yicha huquqiy tusdagi hujjatlar loyihalarining qonun hujjatlariga muvofiqligini tekshiradi va ularni tayyorlashda ishtirok etadi;

k) boshqa tarkibiy tuzilmalar bilan birgalikda Moliya vazirligida mulkning talon-toroj qilinishi, kamomad va noishlab chiqarish xarajatlarining kelib chiqishi sabablari va sharoitlarini tahlil qiladi hamda ularni bartaraf etish choralarini ko’radi, mulkning talon-toroj qilinishi va kamomad holatlari bo’yicha materiallarni huquqni muhofaza qilish organlariga yuborish uchun rasmiylashtiradi;

l) moddiy boyliklar va pul mablag’larini hisobdan chiqarish to’g’risidagi hujjatlar loyihalari, shuningdek qonun buzilishlari va suiiste’mollar aniqlangan auditorlik tekshiruvlari va xatlovdan o’tkazish dalolatnomalari bo’yicha huquqiy xulosalar beradi.

Yuridik boshqarma qonun hujjatlariga muvofiq boshqa funktsiyalarni ham amalga oshiradi.

 

 

 

Oxirgi o'zgartirish Dushanba, 19 Noyabr 2018 11:49

Ishlar boshqarmasi boshlig'i – Xasanov Xusan Nizomiddinovich

Telefon raqami: (0-371) 239-45-68

Qabul kunlari: Dushanba-Juma, 9.00-11.00

O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligining

Ishlar boshqarmasi to’g’risida

NIZOM

 

Ushbu Nizom O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligining Ishlar boshqarmasini asosiy vazifalari, funktsiyalari, huquqlari va javobgarligini, shuningdek, faoliyatini tashkil etish tartibini belgilaydi.

 

1-bob. Umumiy qoidalar

 

1. O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligining Ishlar boshqarmasi (bundan buyon matnda Boshqarma deb yuritiladi) O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi (bundan buyon matnda Vazirlik deb yuritiladi) markaziy apparatining tarkibiy bo’linmasi hisoblanadi.

2. Boshqarma o’zining faoliyatida O’zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi, qonunlari, O’zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlari, O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlari va boshqa normativ-huquqiy hujjatlar, O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi to’g’risidagi nizom, Vazirlik Hay’atining qarorlari, O’zbekiston Respublikasi moliya vazirining (bundan buyon matnda Vazir deb yuritiladi) buyruqlari va ko’rsatmalari, shuningdek mazkur Nizomga amal qiladi.

 

2-bob. Boshqarmaning asosiy vazifalari va funksiyalari

 

3. Quyidagilar Boshqarmaning asosiy vazifalari hisoblanadi:

Vazirlik moliya-xo’jalik faoliyatini amalga oshirish;

O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligining moddiy va texnik ta’minotini amalga oshirish;

o’rnatilgan tartibda arxiv ishini yuritish, hujjatlar saqlanishini tashkil etish va nusha olishni ta’minlash;

Vazirlik xo’jalik va tashkiliy ishlarni tashkillashtirish.

Boshqarma qonun hujjatlariga muvofiq boshqa vazifalarni ham amalga oshirishi mumkin.

 

4. Boshqarma asosiy vazifalarni bajarishda quyidagi funktsiyalarni bajaradi:

Vazirlik moliya-xo’jalik faoliyatini tashkil etish;

Vazirlikning moliyaviy-xo’jalik faoliyati yuzasidan xisobotlarni tayyorlash;

Boshqarmaning kelgusi yil xarajatlarini moliyalashtirilish uchun byudjet so’rovi ishlab chiqish;

Vazirlikning buxgalteriya hisob-kitobini yuritishni tashkil qilish, shuningdek moliya vazirligining G’aznachiligiga moliya vazirligining jamlanma hisobotlarini taqdim etish;

Vazirlik rahbariyati topshirig’laridan kelib chiqib, xarajatlarni moliyalashtirish uchun xarajatlar smetasiga o’zgarishlarni kiritish to’g’risida moliya vazirligiga takliflar tayyorlash;

Vazirlik balansidagi bino, texnika, jixoz (mebel) va boshqa tovar-moddiy boyliklarni hisobga olish, sanoqdan o’tkazish (inventarizatsiya), saqlash,  xizmat davrini va yaroqsiz holga kelgan tovar moddiy boyliklarni o’rnatilgan tartibda hisobdan chiqarish ishlarini amalga oshirish;

Vazirlik binosi, unga tegishli hududlardan maqsadli foydalanishni, belgilangan tartibda ularni ijaraga berishni ta’minlash;

Boshqarma o’z vazifalarini bajarishda vakolat doirasida o’rnatilgan tartibda turli tashkilotlar va muassasalar bilan shartnomalar (kelishuvlar) tuzish ishlarida qatnashish;

O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligining tarkibiy bo’linmalarining moddiy va texnik ta’minotini amalga oshiradi;

Vazirlik markaziy apparati xodimlarining kantselyariya mollariga bo’lgan ehtiyojini o’rganish va natijasiga ko’ra, ularni o’z vaqtida ajratilishini ta’minlaydi;

Vazirlik tomonidan olingan va foydalanilayotgan tovar moddiy boyliklarni hisobini yuritish va saqlanishini ta’minlaydi;

Vazirlik ehtiyojlari uchun moddiy boyliklarni belgilangan tartibda xarid qilinishi ta’minlaydi;

Vazirlik tomonidan o’tkaziladigan seminar, konferentsiya va yig’ilish anjumanlarni yuqori saviyada o’zkazilishini tashkillashtirish ishlarida qatnashadi;

Vazirlik xodimlarining xizmat safari xarajatlarini belgilangan tartibda qoplanishini ta’minlaydi;

Vazirlik rahbariyati uchun kerak bo’lgan ma’lumotlarni yig’ish, zarurat yuzasidan ularni belgilangan tartibda tarjima qilish;

o’rnatilgan tartibda arxiv ishini yuritish, hujjatlar saqlanishini va nusha olishni ta’minlaydi;

Vazirlik tarkibiy bo’linmalari tomonidan yong’in xavfsizligi qoidalariga rioya qilishlarini nazorat qilish va talablarini amalga oshiradi;

Vazirlik balansidagi inshootlar, texnika qurilmalari va aloqa tizimlarini ishlab turishini va ularga xizmat ko’rsatishni ta’minlaydi;

Vazirlik balansidagi bino va inshootlar, ularga tegishli hududlarni toza va ozoda saqlash, obodonlashtirish, ta’mirlash, kommunal xizmat ko’rsatish ishlarini tashkillashtirish va boshqa xo’jalik ishlari bilan shug’ullanadi;

Vazirlikka tegishli uy-joy fondini saqlash, undan samarali foydalanishni ta’minlaydi;

Vazirlik markaziy apparati hodimlarini dam olish maskanlariga borish uchun transport vositalarini va shart-sharoitlar tashkillashtirish;

Vazirlik binosida evakuatsiya qilish chizmasini ishlab chiqish va uni tegishli joylarga ilib ko’yilishi va vazirlik tarkibiy bo’linmalarini habardor qilib borish;

Vazirlik balansidagi xizmat avtomashinalarining texnik ahvolini o’rganadi, avtotransport vositalarini ta’mirlash ishlarini tashkil etadi va ularning xizmatga tayyorgarligini ta’minlaydi;

avtotransport vositalarini belgilangan miqdorda yoqilg’i bilan ta’minlash choralarini ko’radi, yo’l ko’rsatgichlari tamg’asi sozligini hamda yoqilg’i sarflanishini nazorat qiladi, avtotransport vositalarini tegishli xodimlarga biriktirish bo’yicha dalolatnomalarni, yo’l varaqalarini va boshqa hujjatlarni rasmiylashtiradi, xizmat avtomashinalarning avtoturargohda saqlanishini ta’minlaydi;

Vazirlik ixtiyoridagi dam olish maskanini bir me’yorda faoliyat ko’rsatishi uchun ta’mirlash, texnik xizmat ko’rsatish va saqlab turish bilan bog’liq xarajatlarni amalga oshiradi;

Boshqarma faoliyatiga oid masalalar bo’yicha fuqarolar va tashkilotlardan kelib tushgan murojaatlarni ko’rib chiqadi va ijrosini ta’minlash;

Boshqarma o’zining vakolati doirasida O’zbekiston Respublikasining sudlarida vazirlik nomidan belgilangan tartibda qatnashadi va shu masalalar bo’yicha uning manfaatlarini himoya qiladi, shuningdek sud qarorlariga asosan pul majburiyatlarini bajaradi;

davlat xaridini amalga oshirishda ishtirok etuvchi Boshqarmaning tegishli xodimlarini malakasini muntazam ravishda oshirish hamda bosqichma-bosqich amaliy tajribaga ega bo’lib borishini ta’minlaydi.

Boshqarma qonun hujjatlariga muvofiq boshqa funktsiyalarni ham amalga oshirishi mumkin.

 

3-bob. Boshqarmaning huquqlari va javobgarligi

 

5. Boshqarma o’z zimmasiga yuklangan vazifa va funktsiyalarni bajarish uchun quyidagi huquqlarga ega:

davlat boshqaruvi organlari va boshqa tashkilotlardan ularning vakolatiga kiruvchi masalalalar yuzasidan hujjatlarni, statistik va boshqa ma’lumotlarni, tahliliy materiallarni, xulosalar va boshqa axborotlarni so’rash;

Vazirlikning xo’jalik ishlari faoliyatini tahlil qiladi va natijasi yuzasidan takliflar kiritish;

Vazirlikdagi moddiy boyliklardan oqilona foydalanishni mas’ul xodimlardan talab qilish;

noto’g’ri foydalanish oqibatida moddiy boyliklarga shikast etkazilganida yoki ular yo’qotilganda moddiy javobgar shaxslarga nisbatan tegishli chora ko’rish uchun rahbariyatga taklif kiritish;

Boshqarma vakolatiga doir masalalar bo’yicha belgilangan tartibda tegishli mutaxasislarni jalb etish;

qonun xujjatlariga muvofiq boshqa huquqlarga ham ega.

 

6. Boshqarma boshlig’i:

o’z faoliyatida O’zbekiston Respublikasi moliya vaziriga bo’ysunadi va unga hisobdordir;

Boshqarmaga rahbarlik qiladi, boshqarma xodimlarini o’z vazifalarini lozim darajada bajarishini va ijro intizomini nazorat qiladi;

Boshqarma xodimlari tomonidan xizmat vazifalari maxfiylik rejimiga amal qilishini ta’minlaydi;

xodimlar tomonidan murojaatlar va xatlarni o’z vaqtida sifatli ko’rib chiqilishini hamda ular bo’yicha qabul qilinadigan qarorlarning ijrosini ta’minlaydi;

Vazirlik balansidagi binolar, texnika, jixoz (mebel) va barcha boshqa tovar-moddiy boyliklarning saqlanishi, hisobga olinishi va xisobdan chikarilishi, sanoqdan o’tkazilishi (inventarizatsiya) bilan bog’liq hujjatlarning to’g’ri tuzilishi  va hisobini yuritilishini ta’minlaydi;

o’z faoliyatini amalga oshirishda vazirlikning boshqa tarkibiy bo’linmalari va tashkilot hamda muasasalar bilan hamkorlik qiladi.

Boshqarmaga yuklatilgan boshqa vazifalarning samarali bajarilishini ta’minlaydi.

 

4-bob. Boshqarma faoliyatini tashkil etish

 

7. Boshqarma boshlig’i va boshqarma xodimlari Vazir tomonidan lavozimga tayinlanadi va  lavozimdan ozod qilinadi.

Boshqarma faoliyatini tashkil etishda Boshqarma boshlig’i:

Boshqarma faoliyatiga umumiy rahbarlikni amalga oshiradi, boshqarma ishlarini tashkillashtiradi, yunaltiradi va nazorat qiladi;

Boshqarmaning faoliyatini muvofiqlashtiradi, Boshqarma xodimlari o’rtasida vazifalarni taqsimlaydi,  vazifalar va topshiriqlarni bajarilishi uchun har bir xodimning javobgarlik doirasini belgilaydi;

Vazirlik rahbariyatiga Boshqarma xodimlarini rag’batlantirish to’g’risida takliflar kiritadi.

8. Boshqarma xodimlari o’zlariga yuklatilgan vazifalarni bajarishda o’z vakolatlar doirasidan chetga chiqqanliklari, shuningdek qonunga xilof xarakatlar yoki harakatsizligi, xizmat vazifalarini bajarmaganliklari yoxud lozim darajada bajarmaganliklari va ichki mehnat tartib qoidalarni buzganliklari uchun qonun hujjatlarida belgilangan tartibda intizomiy yoki boshqa javobgarlik choralariga tortiladilar.

                                                

5-bob. Yakuniy qoidalar

 

9. Boshqarmani tugatish va qayta tashkil etish Vazir tomonidan amalga oshiriladi.

0.22MB /

Statistik ma'lumotlar


2018 yil 3 chorakda Davlat xaridlariga qo’yilishi mumkin bo’lgan tovarlar ro’yxati

0.25MB /


2018 yil II choragida elektron dukonga qo’yilgan lotlar

0.23MB /



2018 yil II choragida auksionga qo’yilgan lotlar

0.2MB /


2018 yil II choragida konkursga qo’yilgan lotlar

0.2MB /


 

Oxirgi o'zgartirish Juma, 16 Noyabr 2018 14:36

 

1. Buyruqlar, qoidalar, boshqalar

Oxirgi o'zgartirish Payshanba, 26 Iyul 2018 15:04
Oxirgi o'zgartirish Seshanba, 24 Iyul 2018 11:09

 

O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasinig "Charm-payabzal sohasini rivojlantirish va qo'llab-quvvatlash jamg'armasi daromadlarini shakllantirish va mablag'laridan foydalanish tartibi to'g'risidagi nizomni tasdiqlash haqida" loyihasi


O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasinig "O'zbekiston Respublikasining bojxona chegarasi orqali charmni olib chiqishga ruxsatnoma berish taribi to'g'risidagi nizomni tasdiqlash haqida" loyihasi

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining

FARMONI

So’nggi yillarda sog’liqni saqlashning va farmatsevtika tarmog’ini boshqarishning yangi tizimini shakllantirishga qaratilgan bir qator chora-tadbirlar amalga oshirildi. Mamlakat aholisini sifatli dori vositalari va tibbiyot buyumlari bilan ta’minlash O’zbekiston Respublikasi sog’liqni saqlash tizimini rivojlantirishning asosiy yo’nalishlaridan biri hisoblanadi.

Shu bilan birga, olib borilayotgan islohotlarni amalga oshirishga, ko’rsatilayotgan tibbiy yordam sifatini va aholi sog’lig’ining ko’rsatkichlarini oshirishga to’sqinlik qilayotgan muayyan muammolar hanuzgacha hal qilinmasdan qolmoqda.

Xususan, dori vositalarini, jumladan, ularni ishlab chiqarish va qo’llashga yuqori talablar qo’yilgan mamlakatlarda tayyorlangan dori vositalarini davlat ro’yxatidan o’tkazish tizimi haddan tashqari murakkabligicha qolmoqda, bu esa samarasiz dori vositalarining olib kirilishiga sabab bo’lmoqda.

Mamlakatda ijtimoiy dorixonalarning keng tarmog’ini yaratish, shuningdek, farmatsevtika bozorida davlat xaridlari mexanizmlarini takomillashtirish va shaffof raqobatni o’rnatish zarurati ijtimoiy ahamiyatga ega dori vositalari va tibbiyot buyumlarini qat’iy narxlarda sotish tartibini qayta ko’rib chiqishni taqozo etmoqda.

Farmatsevtika tarmog’ini rivojlantirish uchun shart-sharoitlarni yaxshilash, sifatli dori vositalaridan foydalanish imkoniyatlarini kengaytirish va O’zbekiston farmatsevtika bozorining investitsiyaviy jozibadorligini oshirish maqsadida:

1. O’zbekiston Respublikasi Sog’liqni saqlash vazirligi va O’zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligining:

ijtimoiy ahamiyatga ega dori vositalari va tibbiyot buyumlarini qat’iy narxlarda sotish to’g’risidagi talabni bekor qilish;

davlat ro’yxatidan o’tkazish uchun yuqori tartibga soluvchi talablar qo’yilgan mamlakatlarda amalga oshirilgan, dori vositalarini, jumladan, dori moddalari (substantsiyalar) va dori preparatlari (keyingi o’rinlarda dori vositalari deb ataladi)ni davlat ro’yxatidan o’tkazish natijalarini tan olish tartibini 2018 yil 1 avgustdan joriy etish to’g’risidagi takliflari ma’qullansin.

2. Belgilab qo’yilsinki:

a) ijtimoiy dorixonalar tomonidan ijtimoiy ahamiyatga ega dori vositalari va tibbiyot buyumlarini sotish ularning sotib olish qiymati yoki ulgurji narxiga 10 foiz cheklangan savdo ustamasi qo’llanilgan holda amalga oshiriladi;

b) yuqori tartibga soluvchi talablar qo’yilgan mamlakatlarda ro’yxatdan o’tkazilgan dori vositalarini ro’yxatdan o’tkazish natijalarini tan olish:

xavfsizligi, sifati va samaradorligi bo’yicha shubha uyg’otmaydigan dori vositalarini davlat ro’yxatidan o’tkazish uchun mas’ul bo’lgan xorijiy davlatlarning vakolatli organlari va xalqaro tashkilotlarni tabaqalashtirish asosida;

davlat ro’yxatidan o’tkazish natijalari O’zbekiston Respublikasida tan olinadigan dori vositalarini yuqori tartibga soluvchi talablar qo’yilgan mamlakatlarning tibbiyot amaliyotida qo’llashga ruxsat etilgan taqdirda amalga oshiriladi;

v) mazkur Farmonning 1-bandi uchinchi xatboshisida nazarda tutilgan tartib qo’llaniladigan dori vositalari ushbu vositalarning xavfsizligi, sifati va samaradorligini aniqlash maqsadida O’zbekiston Respublikasi hududida davlat ro’yxatidan o’tkazilishida ekspertiza qilinmaydi.

3. O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7 noyabrdagi “Farmatsevtika tarmog’ini boshqarish tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to’g’risida”gi PF–5229-son Farmonining 11-bandi o’z kuchini yo’qotgan deb hisoblansin.

4. O’zbekiston Respublikasi Sog’liqni saqlash vazirligi:

a) ilg’or xalqaro amaliyotni o’rganish asosida bir oy muddatda asosiy kasalliklarning diagnostika va davolash standartlari, klinik protokollari qayta ko’rib chiqilishini hamda har chorakda Ijtimoiy ahamiyatga ega dori vositalari va tibbiyot buyumlarining ro’yxati qayta ko’rib chiqilishini ta’minlasin;

b) O’zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi bilan birgalikda 2018 yil 20 iyulga qadar muddatda tanqidiy o’rganish o’tkazib:

yuqori tartibga soluvchi talablar qo’yilgan mamlakatlarda amalga oshirilgan, dori vositalarini davlat ro’yxatidan o’tkazish natijalarini tan olish tartibini belgilash;

dori vositalarining bojxona rasmiylashtiruviga, davlat ro’yxatidan o’tkazilishi va realizatsiya qilinishiga talablarni takomillashtirish, shuningdek, farmatsevtika faoliyatini tartibga soluvchi boshqa masalalar bo’yicha takliflar kiritsin;

v) Bosh prokuratura va O’zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi bilan birgalikda 2018 yil 1 dekabrga qadar muddatda mamlakatda ro’yxatdan o’tkazilgan dori vositalarini yuqori tartibga soluvchi talablar qo’yilgan mamlakatlarda qo’llashga taqiq mavjudligi nuqtai nazaridan inventarizatsiya qilsin, bunday taqiqlarni joriy etishning sabab va shart-sharoitlarini o’rgansin hamda O’zbekiston Respublikasi hududida ular kelgusida qo’llanilishining maqsadga muvofiqligi to’g’risida takliflar kiritsin.

5. O’zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi 2018 yil 20 iyulga qadar muddatda:

dori vositalarini davlat ro’yxatidan o’tkazish natijalari O’zbekiston Respublikasida tan olinadigan mamlakatlar va xalqaro tashkilotlar ro’yxatini tasdiqlash uchun;

qonun hujjatlariga mazkur Farmondan kelib chiqadigan o’zgartish va qo’shimchalar to’g’risidagi takliflarni kiritsin.

6. Mazkur Farmonning ijrosini nazorat qilish O’zbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N.Aripov, O’zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi direktori Sh.M.Sadikov, O’zbekiston Respublikasining Bosh prokurori O.B.Murodov va O’zbekiston Respublikasi sog’liqni saqlash vaziri A.K.Shadmanov zimmasiga yuklansin.


O’zbekiston Respublikasi Prezidenti                               Sh.MIRZIYOEV

Toshkent shahri,

2018 yil 20 iyun


Oxirgi o'zgartirish Dushanba, 16 Iyul 2018 15:42

Biz ijtimoiy tarmoqlarda

Ishonch telefoni bo'yicha murojaatlar statistikasi

O'zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi ishonch telefoni orqali 2018 yil I yarim yilligida jismoniy va yuridik shaxslardan kelib tushgan murojaatlarni ko'rib chiqish yuzasidan ma'lumot

Yangiliklar taqvimi

« Dekabr 2018 »
Dush Sesh Chor Pay Jum Shan Yak
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ishonch telefonlariga bo'lgan qo'ng'iroqlarni baholash statistikasi

Axborot-hisoblash markazining tezkor aloqa raqami (0-371) 239 15 62

Moliya vazirligi Axborot-hisoblash markazining "UzASBO va "DMBAT" dasturiy majmualari bo'yicha "Tezkor aloqasi"

Obuna bo'lish

Statistika

Hozir 645 mehmonlar va ro'yxatdan o'tgan foydalanuvchi yo'q saytda

Arxiv

Agar siz matnda xatoliklarni aniqlasangiz, sichqoncha bilan belgilab, administratorni xabardor qilish uchun Ctrl+Enter tugmalarini bosing

© 2018 O'zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi. Barcha huquqlar himoyalangan. Saytdan olingan
ma'lumotlardan foydalanilganda O'zbekiston Respublikasi Moliya vazirligining rasmiy veb sayti 
www.mf.uz ko‘rsatilishi shart. Saytni ishlab chiqish va qo'llab-quvvatlash Moliya vazirligi AHM tomonidan amalga oshiriladi

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd